XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

- Zuzentzeko orduan utzi beren orriak, edo lagunarekin trukatu ditzatela.

Kontura zaitez 3. problema (marrazkia) zeuk zuzendu behar duzula.

- Urtearen hasieran agian, egunero erabiltzea nahiko duzu, ikasleak klasera garaiz etortzeko ohitura har dezaten, gero astean behingo ordutegira pasatuz.

Alternatiba gisara, astean hiru egunetan ere erabiltzen da: astelehenetan 1. problema (arrazonatu) eta 4. problema, asteazkenetan 2. problema (ebatzi) eta 4. problema (beste bat) eta azkenik ostiraletan 3. problema (marraztu) eta beste 4. problema bat.

- Zuzentzeko garaian, denon artean prozedura desberdinak eztabaidatu, eta aztertu zuzen eta oker daudenak, irakasleak galdera egoki batzuen 3 bidez partaidetza bultzatuz:

- Nola egin duzu?

- Zein zailtasun izan dituzu eta nola gainditu dituzu?

- Egiteko beste biderik ba al zegoen?

- Soluzio bakarra al dago?

- Inork beste era batera egin al du?

- Zein arrazonamendu erabili duzu?

- Erantzuna ongi dago, baina zergatik?

- Egiazta ezazu hipotesi hori.

- Ziur al zaude? Pentsa ezazu hobeto.

- Zein urrats eman dituzu?

- Azkarrago egiterik ba al zegoen?

- Non egon da zure errua?